29 apr. 2012

Upp som en sol, ner som en... lampa!

Jag har den här veckan jobbat röven av mig, lyckats ådra mig en mesförklyning som bonusgett mig mastodont-astma samt varit omslagsflicka på min branschs interna tidning. Sen har helgen gått i solen & ölens tecken. Sverige blommar sakta ut efter lite efterlängtade solstrålar...

Firstly, mina kamrater Linus & Betty fyllde år! Ihopslaget kalas med katter & människor, black metal & smörgårstårta:

Jag gjorde mitt bästa för att på ett kärleksfullt sätt sprida lite åldernoja t föllsedagsbarnen :D (Hitta sabotagen!)
Linus hade en obskyr Black Metal-stout!
När jag fick smaka på Black Metal-ölen sa jag spontant: ""Hmm... den smakar som kaffe man tappat i festivallera, & sedan slängt i en gammal snus & choklad i". Mmmm... :D

Secondly - lördagen erbjöd sol... som gick i moln i exakt samma stund som jag slutade jobbet haha! IRONIN! Men min vapendragare hade samlats i rålis s vi höll fortet iaf:

Arkan && Tina Turner-bandanan spred skräck...
Tjejorna Estelle, Ika (a.k.a Paljetten) & jag!

"OKEJ se ut som att ni alla njuter i solen å inte alls fryser så målar jag dit en sol o paintshop sen!" :D

Idag har jag shoppat lite klädpaltor & investerat på Lush, vunnit en lampa på tradera-auktion för 30:- (!) samt avtalat tid imorgon för att köpa ett Halvarsson MC ryggskydd av en brud på söder nära mig. För halva priset! Excellente!

MINE! :D:D:D:D:D

Brazened Honey - hett tips från LUSH för en ansiktsmask som gör precis vad den ska <3

Inga kommentarer: