9 juli 2015

Answer me this & all shall be forgiven

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Shit vad enkelt - antingen som Xenas sidekick (inte Gabrielle alltså, utan jag som hennes sidekick. KAPAOW!), eller få vara med i varje avsnitt av "The Storyteller", eller möjligen gästspela lite i "The Borgias".

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Arkeolog, "utklädningspåklädare" eller präst. :D

3. Vilken är din favoritdoft?

Jag har många. Hägg. Rosmarin. Pepprig vanilj. Hav. Neroli. Skog. Katter. Gräs. Hud på någon jag tycker om.

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

Suspekt fråga - mitt på Island förmodligen, med fräsig utsikt.

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

Oj. Samla alla människor jag gillar bäst, springa till skogs med sjuka mängder alkohol & gråtfesta ihop? Djur även inbjudna.

6. Vilket är ditt favoritverktyg?

Ryggkliaren. Tveklöst.

7. Vad gör du om tio år?

Inte så värst stor skillnad tror jag. Skaffat MC-kort. Lever med en massa djur. Har sjukt långt hår & har inte mognat ett skit vad gäller klädval, musikval eller filmval :D

8. Vilken är din bästa danslåt?

Planet Earth med Duran Duran. Jag har även en onaturlig relation till gamla Prodigy. Men favorit får nog ändå bli gamla okända låten "Dance Away" med Roxette :D:D:D:D 



9. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

Tricky.... förmodligen dröm-skinnpajen. Ååååååh. Perfekt XS med innerficka, alla detaljerna, småfickor, dragkedjor, etc som man suktar efter!

10. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Ja vafan. Köpa små lägenheter i London, Berlin, Reykjavik & Malmö. Anställa världens bästa snipers & rensa upp bland tjuvjägare. Greenpeace skulle få en fet jävla check & jag skulle göra allt i min makt för att sabba för djurplågare i alla former - industriella som privata. 
Homofoba jävla debiler kan nog få sig en å annan prepaid knackning oxå.

11. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

I dont do cooking. Är dock rätt bra på ädelost & broccolisås :D

12. Är du beroende av något?

Ensamhet, människor, djur, musik, böcker & vänner/familj.

13. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Ja se ovan :D Blir jävligt gråtmild av ANGELIC UPSTARTs låt Solidarity. Grinade som ett barn första gången jag såg dem på punkfestivalen Force Attack & bandet spelade den. Tur att jag hade solbrillor på mig.




14. Vad gör dig riktigt förbannad?

Se punkt tio. Addera tidiga mornar & sexuella övergrepp.

15. Har du något riktigt bra husmorstips?

Ööööh. Sopsortera, era lata jävla slan! :D

16. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Reklam suger. Typ alla kampanjer Greenpeace någonsin gjort är skitgrymma, krossar ofta de flesta reklamfilmer.

17. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Jag var betydligt argare & pessimistisk som teen. I övrigt är jag nog mig skrämmande lik. Vägra växa upp!!!!

Inga kommentarer: