2 sep. 2016

Garanterad gåshud & sömnbrist...

Igår introducerade vargen mig till Creepy Podden - en podd som samlar spökliga urban myths från internet:
Creepypodden är en c:a 20 minuter lång rysningsuppplevelse där du får höra nätfenomenet Creepypasta - spökhistorier och vandringssägner från internet. Perfekt på stranden, på väg hem från sommarjobbet eller varför inte ta en nattpromenad med historien om Barnen med de svarta ögonen i lurarna? 
I Creepypodden får du träffa Getmannen som tar över människors kroppar ute i skogen, killen som chattar med sin döda flickvän och om det obehagliga butiksbiträdet Jeff som gör konstiga saker med övervakningsfilmerna…
Fick helt seriöst extrem gåshud igår av en av berättelserna. Älskar att bli skrämd, men den enda nackdelen är att jag MÅSTE ha sällskap när jag ska utsätta mig, annars blir hela min tillvaro fullkomligt olidlig av inbillade faror :D


Finns 38 olika Creepy podd-avsnitt a 20 minuter var. Skräckhösten är här, cats & gents! :D

Inga kommentarer: