14 aug. 2013

Hurra im back! Its back!

Blev säkert inga större skillnader mot förra gången, bara lite luftigare. Eller? Nu har jag iaf lärt mig att blogger är ännu sämre än jag misstänkte tidigare ;D Akta er för att snubbla runt på knappar när ni bara ska ändra ngt litet. (& säkerhetsspara!)

Nåväl! För att fira att jag inte längre har en vinröd skitful bloggma kan jag visa er en skitfin sak som hände mig igår. Jag & min kompis Henrik drog igång en diskussion om varulvar i olika shapes & forms (eftersom jag nu mot alla odds ger säsong sex av True Blood en chans):



& hör å häpna! Några timmar senare övveraskas jag storartat av att Henrik ritat mig som en livslevande varulv. HURRAAAAAAA!!! :D:D:D:D så jävla snygg, i love it! Älskar tischan, å mina fina handskar, å tuffa bältet & fina vargnunan <3



Det är sjukt bra att ha talangfulla tatuerare som blir uttråkade ibland, som vänner. Spana in Henriks studio i Stockholm, www.gallontattoo.se !

Inga kommentarer: