15 jan. 2015

Bloody x marks the spot

Det här bilderna kräver en liten bakgrundshistoria. Såhär va: mitt ex tillika bästis Pippi var på en tuff & svettig hardcorespelning i Malmö. Iklädd beer-armour hängav sig Pippi sorglöst åt moshpiten. Men olycka var framme & en av Malmös typ längsta hardcorekids råkade smacka in världshistoriens hårdaste armbåge rätt i Pippis fejs! Blod & hjärnskakning infann sig! 

Givetvis la Pippi upp en fräsig battle-bild på fejjan, tagen på sjukan. 

Jaha tänker ni, vem fan bryr sig? WELL HOLD ON, historien fortsätter! Vår gemensamma kamrat Victor, en av Malmös bästaste människor & tatuerare, blev så inspirerad av Pippis blodbild att han ritade en fin bild av kalaset. Jag såg den på förfest hos Victor & fotade genast exhalterat. Sen la jag upp bilden på fejjan med texten: "Så jävla snyggt ritat, Victor <3 jag vill ha den på t-shirt!".


Är det slut där, undrar den halvt ointresserade läsaren? ICKE! Hör å häpna, för några veckor sedan visar det sig att det eminenta Malmöitiska hardcore-bandet URBAN SAVAGE tillsammans med Victor gjort bandtröja - med Pippis busted fejs på såklart! :D:D GIVETVIS köpte jag en:


Så, vad lär vi oss av den här sedelärande historien? Som jag ser det, två saker:
  1. Sluta aldrig önska konstiga saker på t-shirt.
  2. Hardcorespelningar är lite roligare än alla andra spelningar.

PUSS!

Inga kommentarer: