29 dec. 2015

Mellandagshärj

Tänk att plötsligt få lite lite ledigt! (Jag jobbar nästan hela jul å nyårs så det var magiskt att få fyra (!) hela dagar ledigt i sträck! Passade på att äntligen sy in en massa tröjor jag längtat efter att ha i min storlek:



Fick även chansen att ja en traditionsenlig öl med vännerna å få piffa till sig lite med nyinsydd tuff å häftig panter-tischa:




Hänga med fina vännerna på Blecktornskällarn (var annars?!):





"Smile for the camera, smiiiileee". Helt naturligt.
Blev också glad att vi iaf fick lite snö på slutet: 




Julhelgen avslutades med att jag upptäckte att jag fått ett litet fantastiskt fagert brev på posten. Det här är det fina med att ha en massa reenactment kompisar - att få ett handskrivet litet 1800-talsinspirerat brev skrivet i bläck. Tack så mycket Maja! 

Inga kommentarer: