19 nov. 2010

Äntligen! Screw you, hangover!

Utan att vara skenhelig ska jag erkänna att jag självfallet älskar en god Innis & Gunn, ett ljuvligt rödvin i gott sällskap, ett glas iskallt vitt, rökig malt eller ett bärigt rosé sommartid. Men enuff is enuff! Jag har senaste månaderna haft sådana episkt djävulska bakfyllor att nu får det tamigfan vara nog! :D

Härmed inleder jag... EN VIT MÅNAD! :D:D:D & vet ni vad det bästa är? DET KÄNNS HELT JÄVLA UNDERBART! Min kropp riktigt jublar, jag känner det verkligen. Det känns skitbra att faktiskt få slippa alkohol en hel månad, för jag känner hur mycket jag behöver det.

Så närmaste månaden får bestå av ordentligt utforskning av det alkoholfria sortimentet på jobbet, en jävla massa plugg, häng med djur, hänga på café (HURRA!) folkdans (HURRA 2!), tevespel & annat skitroligt som inte innebär magnifika bakfyllor :D YAAAY! Jag tänkte även iaf försöka trycka in en Malmövisit under närmaste månaden också, hur nu det ska gå till med all skola... :O

Vad bättre är - imorgon ska jag vara kattvakt till Idas katt Lucy, som är kelkorven t.v! :D:D:D

Inga kommentarer: