19 nov. 2010

A grand night in the east!

Efter en dag med plugg & jobb blev det tveklöst dags för en afterwork hos Christian, så jag fick se hans nya lya också, mitt på ÖFVRE östermalm! :D Hohoho! Tema var nördsnack, tokfin amerikansk pinot noir, skotsk folkmusik, single malt, finprat & hemlisar :D

Kryddig Pinot Noir i medeltidskrus = win! :D


Mouwhaha! Jag toklurade Ida & skickade ett MMS till
henne där jag skrev typ "OMG du kommer aldrig tro det
här, Christian är på toa, jag gick i hans sovrum &
han har för fan AFFISCHEN PÅ DIG ÖVER SÄNGEN?!
Hur sjukt är inte det?!!". Hon gick på mitt luren-
drejeri som bara den, även fast hon förnekar det ;D


Sen blev det lite Limited Edition Ardbeg. NOM NOM NOM!


Det blev en extra fin kväll, för Christian ska iväg på semester i Riga & Jag, jag tog farväl på mitt egna sätt, för from idag så har jag vit månad! :D:D:D Så det här blev ett fint farväl till gott vin & whiskey för ett bra tag framöver!
Plöstligt insåg vi att klockan var 02 på natten haha, så jag var tvungen att pysa :)

Dags att ta nattbussen hem! Salut! :D

Inga kommentarer: