8 nov. 2010

Min skogstokiga lördag!

Ah! Min lördag var minst sagt händelserik :D Den inleddes starkt med att jag & mamma drog på min stora författaridol Inger Edelfeldts vernissage på söder - underbar, färgstark utställning med underbara, sagoaktiga motiv. Inger for president! :) Min mamma var världens gulligaste & bokade en liten, fin tavla till mig :):)


Jag & Inger posade lite framför min lilla tavla <3 data-blogger-escaped-i="">


Jag var tvungen att släpa med hela min enorma predatoroutfit till utställningen, så Inger tog en bild på min predatormask, som finns att skåda på hennes blog :):) Anledningen var att jag skulle på stooor Halloweenfest med jobbet efteråt. Först möttes vi alla upp hemma hos chefen där vi svidade om, skrämde hans söta barn & hade skittrevligt. Sen knatade alla i samlad trupp till festlokalen vid stureplan :D Hade djävulskt roligt:

Jag & maskerad Ida! (Idas bild)

Skitsöta Tessie var utklädd till
snöoväder, & skördade många offer!

Min cool chef var ngn slags odöd riddare
(i min gamla lajvmantel haha), här med Ida!

Predator fick Sookie (dvs Lina) att förstagångssnusa! :D:D

Jag & chefen varvade med att slåss & att dansa fuldans. Episkt!

Predator getz all the fine laydeez!


Jag vann bästa outfit också! :D Det var skitkul, för det var ändå säkert 150 utklädda gäster på festen :) Första priset var en upplevelse på www.liveit.se, vet inte hur mkt jag har att spendera där än men jag måste säga att Klappa Vargar ligger jävligt bra till :D

Nu ska jag snart iväg på min första föreläsning på södertörn - hårda 5 veckor ligger framför mig :D

Pöss!

Inga kommentarer: