22 nov. 2010

Inspelning av pilot & hemmapyyyssel


<- Kolla! Jag fick ICHC-boken som tack för att jag var kattvakt åt Ida & Daniel! YAY! <3

Anyhow! Idag kom som sagt Amandas kompis Tobias som pluggar på Berghs förbi, vi spelade in material till en skitrolig reklamkampanj som dom håller på att försöka sälja in till uppdragsgivaren. It was GREAT fun! Om jag säger nördfixering, skakiga webcamshots, shoot em up samt inspelning i en nerlagd gammal tågtunnel (URBAN EXPLORATION LIGHT haha!) mitt i natten så får ni iaf ett hum om vad jag gjort idag :D Skitkul!
Eftersom massor spelades in hemma hos mig, fick jag ett ryck & satte upp grejer runt mitt skrivbord & gjorde det betydligt mer inbjudande, om jag får säga det själv: :D

Sen har jag beslutat att min fina predatoroutfit ska få stanna framme, på min kläddocka <3 Den är så fin, jag blir så glad av den:



G'nite! <3

Inga kommentarer: