14 dec. 2011

Dragon Tattoo Collection på H&M IS MINE!

HURRA! Klockan halv tio imorse hängde jag & Kim med pojkvän Magnus på låset till HM för att slänga oss över Lisbet Salander kollektionen som coola kostymesignern Trish Summerville kirrat! Tack vare att vi var ute i god tid & att jag fick låna 40 spänn av gudalikt goda Kim fick jag alla tre saker jag ville - trasig myströja, jeansjacka & tokfin ryggsäck! YAAAY!



Som grädde på moset vann vi även gratisbiljetter till förhandsvisningen av Girl With The Dragon Tattoo, filmen där jag, Ida, Kim & Amanda var statister i! Återstår bara å se om vi överhuvudtaget syns, men hoppas går ju!

2 kommentarer:

myra sa...

Hur mkt folk var det som slogs om paltorna? Jag var också sugen på en del grejer, men för lat och busy (samt lite för pank) för att orka mig in. Attans. Jaja :D

andreadoria sa...

Myra - ja i butiken vi var, på Hamngatan, var det ett JÄKLA spring :D Men jag tror att andra butiker som släppte kollektionen hade det lite lugnare. Dock tog allt slut på hemsidan nästan direkt! Men checka stora HM på drottningsggatan vetja! Där fanns iaf kvar igår :)