3 dec. 2011

Omslagsbrudar, fina tischor & familjestolhet

 En lyckad helg in smyginleddes med Ida & Jens-besök hso mig! Vi premiärläste över glas vin tattoomaget Z som nu kommit ut, där Ida är omslagsflicka! (Läs om våra äventyr i Köpenhamn under fotograferingen), drack glögg & pratade om lifvet!


Ida utan afro pekar ut Ida med afro! :D

Igår sammanstrålade hela min stora familj hemma hos syrran Iris, imundigade vegomiddag. Brorsan imponerade djupt på alla med mycket fin tischa:
Sådärja!


Sen åkte vi i samlad trupp till Bonden Bar på söder, där min fabulöst fagra & löjligt begåvande systerdotter Elsa (om ni vill få smakprov på hennes sammetsröst, så glutta här) spelade live:


Min fagra sångfågel till systerdotter imponerade stort på Bonden


Kvällen avslutades med att jag drog till Kalle Med Kuken med Linde, drog hem till giraffen på efterfest & fick kolla på hans nyfunna filmskatt: 3 sopsäckar med dvd-filmer något nöt slängt! Jag plockade med mig ett gäng guldkorn hem & somnade slutligen på soffan. Så: Tack alla inblandade! :D

1 kommentar:

Intercorpse sa...

Oh, jag tycker nog allt att Idas Immortal t-shirt klår alla andra klädesplagg! ^_^