28 dec. 2014

Snö, sur katt, vegofest & julöl!

God jul, & snart grått nytt! Jag har tagit det oförskämt lugnt & ätit fabulösa mängder vegetarisk mat. Julafton är & förblir en högtid jag verkligen tycker om. Särskilt om man slipper deprimerande slöa kristna julsånger & coca cola-tomten, vilket jag aktivt lyckats undvika. Yay!

Jag firade nästan helt vegetarisk jul med mamma & hennes karlslok Stefan, jag & mina magiska syskon hälsade på pappa & skålade med honom i varm glögg, jag fick fira jul med en mycket liten å mycket självständig liten katt, vi fick en skvätt snö & jag fick dricka julöl med mina fina kamrater på min favoritpub:







Nu ska jag dampstäda, damptvätta, dampsy & dampdiska. Varför piggheten & fixarglödjen alltid ska slå till när jag INTE är ledig dagen efter, ja det vet bara ödet. Pöss! 

Inga kommentarer: