11 okt. 2014

Nitad

Igår gick jag bananas med nitar, nål & tråd. Blev nöjd. Tog suddiga omogna bilder på min indiska favoritresturangs toa när jag var där med min kompis Klas. Det är så bra ljus där, vafan! :D











Såklart syns det inte att jag faktiskt nitat västen lite också. Men ni får helt enkelt ta mig på mitt ord :D Inser att detta bara är starten på att de flesta tråkiga plagg kommer nitifieras så snart koffeinhalter överstiger normala värden. 
Jag har har även stora planer på att täcka ett par nya jeans med patches, då mina förra har gått samma öde som jeans alltid gör för mig - sprick i skrev. Jag har hemligt & smart trick för hur man syr pactehs på braller både enkelt & rätt fort som eventuellt avslöjas här :D Återkommer i detta absurt viktiga ärende.

Nu ska jag boka bord på Elefantpojken eftersom jag, Moa & världens gulligaste hund Angie ska dit ikväll! :D:D:D

2 kommentarer:

Blubb Svensson sa...

Det ser riktigt snyggt ut!

andreadoria sa...

Blubb - Stort tack & bock! :)