29 sep. 2015

Representing

Jamenvisst, nu har jag äntligen fått tröjan med, ja, mig själv på! :D Crime City Clothings DEATH MATCH, med yours truly som en tjejversion av LOBO :D så jävla glad! 

Vill man unna sig en egen Andrea Dolores på brösten, spana då in CCC's hemsida! :) 



Sedan har jag äntligen invigt min crew-patch. KIKKI D CREW är ett skogstokigt litet punksamfund med grund i Malmö, med diverse mer eller mindre dementa/fantastiska katter som medlemmar. So far är jag den enda i Stockholmsfalangen, en stor ära :D



Kärnan i Kikki D Crew, Malmö Headquarters:

Annika, Ciilja, Jeanette, Bruno, Ann & Gabbi!


Det är alltid roligt med crews. Särskilt när crewet är sprängfyllt med fantastiska brudar. Hoes before broes, som man säger. Förra helgen var jag ju i Malmö på härj, lir & ett stort Kikki D Crew möte. Det dracks BIB, åts sojakorv & höglästes ur Kickis egna självbiografi. Fantastiskt. Ytterligare en sak att lägga till Malmös pluskonto. 

VÅR KÄRLEK TILL KJELL ÄR DÖD!

4 kommentarer:

Villfaren sa...

Uæh! For en utrolig kul topp! Looking superb both drawn and IR :D

//Re: Jeg har ikke opplevd at den farger av på klær, men så har jeg ikke blandet så "sterkt" (utvanner den godt med Arctic Mist Diluter, slik at lillaen blir tonet ned). Vet dessverre ikke hvordan det vil være med en sterk farge, men så lenge man passer på å tørke håret godt bør det ikke være noe problem. Flekker på vasken var like enkelt å fjerne som en vanlig hårfarge i alle fall!

andreadoria sa...

Villfaren - tack & bock! Jag är MYCKET nöjd! :D:D

Jag ska faktiskt testa en där färgen vid tillfälle - om jag hittar den i Sverige! Tex hårfärgen Directions röda & orangea färger, färgade av sig som FAN på alla mina kläder, även när håret var torrt. Synd, för färgerna är bra, men man orkar inte ha gula fläckar på alla ens kläder :D

Blubb Svensson sa...

Du är så jäkla snygg!

andreadoria sa...

Blubb - haha shit, stort tack & bock! :):):) :*